Časté dotazy
1. Co všechno zahrnuje kiosek?
Jak je uvedeno v sekci Naše produkty, kiosek zahrnuje 80mm účtenkovou tiskárnu od společnosti EPSON, čtečku QR kódů a router pro příjem Wi-Fi.
2. Proč nezahrnuje platební terminál?
Platební terminály (často nazývané POS terminály) poskytuje pouze banka nebo instituce, která zprostředkovává platby.
Po uzavření smlouvy Vám pošlou POS terminál, který se jednoduše namontuje do prostoru určeného pro terminál a následně se integruje s objednávkovým systémem.
3. Co když mi dorazí poškozený kiosek?
Po převzetí kiosku si prosím zkontrolujte, zda je vše v pořádku. Pokud Vám dorazí poškozený, odpovídáme za to my.
4. Co když kiosek přestane fungovat?
Naše kiosky mají technické parametry tak vysoké, že při běžném používání využívají méně než 10 % své kapacity.
Pokud chcete mít ještě větší jistotu, můžete si dokoupit prodlouženou záruku.
5. Proč máte tak vysoké technické parametry?
Dle našich zkušeností nižší využití kapacity prodlužuje životnost kiosku na maximum. Navíc víme, že v případě systému Windows a jeho častých aktualizací dochází ke zpomalování počítače i kiosku. Proto jsme zvětšili kapacitu paměti a použili typ s velmi rychlou čtecí rychlostí. V dnešní době lidé očekávají co nejrychlejší odezvu.
6. Namontujete nám kiosek?
Tato služba není zahrnuta v ceně. Montáž kiosku je jednoduchá, protože každý kiosek (stolní i stojanová verze) má vlastní držák. Je také možnost připevnit stolní verzi na stěnu a získat tak nástěnný kiosek. U stojanové verze je navíc možnost upevnění držáku přímo k podlaze. Pokud se tím nechcete zabývat, můžeme zajistit technika, který Vám kiosek namontuje – cena je 4 000 Kč bez DPH + doprava.
7. Jak dlouho trvá dodání kiosku?
Většinou máme kiosky skladem. V opačném případě je dodací lhůta maximálně 2 měsíce.
8. Mohu zaplatit i hotově?
Ano. Platba je možná v hotovosti nebo převodem – záleží na rozhodnutí kupujícího.